سفارش تبلیغ
صبا ویژن
: منوی اصلی :
: درباره وبلاگ :
: لوگوی وبلاگ :
: لینک دوستان :
: لوگوی دوستان :
: کل یادداشت ها :
: اشتراک خبرنامه :
قانون‌گریزی اصلاح‌طلبان کشور را همیشه ملتهب کرده است

خبرگزاری فارس: نماینده مردم اردبیل، نیر و نمین در مجلس گفت: قانون‌گریزی اصلاح‌طلبان که خود مدعی قانونگرایی در کشور هستند همیشه باعث ملتهب شدن فضای عمومی جامعه شده است.

جواد صبور امروز در گفتگو با خبرنگار فارس در اردبیل اظهار داشت: اغتشاشات و بحران‌آفرینی‌های اخیر نیز ناشی از این قانون‌گریزی است.
وی حوادث اخیر را یک قانون‌گریزی واقعی دانست و افزود: آنهایی که به رای مردم احترام قائل نیستند و یک ساز و کار غیرقانونی را برمی‌گزینند امروز مشتشان برای مردم باز شده است.
صبور به سلامت انتخابات و نحوه برگزاری شایسه آن در کشور اشاره کرد و افزود: در هیچ دوره از انتخابات شاهد حضور نمایندگان کاندیداها در سر صندوق‌ها نبودیم که این بار با تاکید وزارت کشور شاهد این کار بودیم که نتیجه آن باید تایید صحت و سلامت انتخابات باشد نه آشوب و درگیری.
نماینده مردم اردبیل گفت: آنهایی که خود تا دیروز دولت نهم را به فرار از قانون و قانون‌شکنی متهم می‌کردند امروز خود با تشویق و ترغیب برخی هواداران بی‌قانونی را ترویج می‌کنند و این بزرگ‌ترین خیانت به مسیر متعالی کشور است.
صبور اظهار داشت: در اغتشاشات اخیر آنچه برای مردم روشن شد این بود که هرج و مرج در این کشور معنا ندارد و مردم به رئیس جمهور برگزیده خود از هر طیف و دسته‌ای باشد احترام قائل هستند و از قانون کشور و نظام عدول نمی‌کنند.
وی به جلسه عصر امروز مجلس در بررسی حوادث اخیر کشور اشاره کرد و افزود: نمایندگان مجلس با درایت کامل حوادث کشور را رصد می‌کنند.
صبور تصریح کرد: مردم اطمینان داشته باشند آشوبگران حوادث اخیر به بدترین شکل و در برابر دیدگان همه تنبیه خواهند شد تا دیگر شاهد حوادث تلخی در جامعه به دلیل قانون‌گریزی و عدول از رای مردم نباشیم.


  • کلمات کلیدی :

  • نوشته شده توسط :ستاد حمایت از دکتر محمود احمدی نژاد شهرستان تربت جام::نظرات دیگران [ نظر]

    کلیه ی حقوق این وبلاگ متعلق به نویسنده ی آن است.
    طراحی شده توسط : پایگاه خبری-تحلیلی رئیس جمهور ما