سفارش تبلیغ
صبا ویژن
: منوی اصلی :
: درباره وبلاگ :
: لوگوی وبلاگ :
: لینک دوستان :
: لوگوی دوستان :
: کل یادداشت ها :
: اشتراک خبرنامه :

آراء نامزدهای دهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری به تفکیک صندوق ها منتشر شد برای اولین بار در طول 30 سال برگزاری انتخابات، آراء نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری به تفکیک شعب اخذ رأی (صندوق ها) منتشر شد. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی وزارت کشور، ستاد انتخابات کشور پس از انتشار آراء نامزدهای دهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری به تفکیک استان و شهرستان در گام بعدی آراء نامزدها را صندوق به صندوق منتشر کرد.
لازم به ذکر است که براساس قانون، ستاد انتخابات کشور موظف به ارائه نتیجه نهایی انتخابات به رسانه های عمومی برای انعکاس در جامعه است. اما ستاد انتخابات کشور در جهت شفاف سازی و تنویر افکار عمومی فراتر از وظایف قانونی خود در چند روز گذشته به انتشار تعداد آراء نامزدها به تفکیک استان به استان، شهرستان به شهرستان پرداخت و اکنون نیز به اعلام آراء نامزدها به تفکیک صندوق های شعب اخذ رأی اقدام نموده است.
پیش از این و در دوره های گذشته انتخابات ریاست جمهوری ارائه آمار به تفکیک صندوق به صندوق به نوعی محرمانه تلقی می شد و ماه ها پس از برگزاری انتخابات، نتایج آراء به تفکیک استان به استان و شهرستان به شهرستان در مجلدهای مخصوصی چاپ و فقط برای برخی از مسئولان ارسال می شد به گونه ای که بسیاری از پژوهشگران نیز امکان استفاده از این نتایج را نداشتند که البته آراء به تفکیک صندوق ها به هیچ عنوان منتشر نمی شد.

پس از بررسی های صورت گرفته از طرف هیأت های اجرایی شهرستان ها نتایج انتخابات دهمین دوره ریاست جمهوری به تفکیک شعب اخذ رأی (صندوق ها) در تمامی شهرها بدین شرح می باشد: 

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

ایلام 

بوشهر

خراسان شمالی

خراسان جنوبی

خوزستان

زنجان

سمنان

قزوین

قم

کردستان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

همدان

یزد


دیگر استان ها نیز به تناوب اعلام می شود.



  • کلمات کلیدی :

  • نوشته شده توسط :ستاد حمایت از دکتر محمود احمدی نژاد شهرستان تربت جام::نظرات دیگران [ نظر]

    کلیه ی حقوق این وبلاگ متعلق به نویسنده ی آن است.
    طراحی شده توسط : پایگاه خبری-تحلیلی رئیس جمهور ما