سفارش تبلیغ
صبا ویژن
: منوی اصلی :
: درباره وبلاگ :
: لوگوی وبلاگ :
: لینک دوستان :
: لوگوی دوستان :
: کل یادداشت ها :
: اشتراک خبرنامه :
مضمون صحبتهای محمود احمدی نژاد که دقابقی پیش پخش شد بشرح زیر است :

1. چرا تهمت می زنند؟؟ چرا دروغگو خطابمان می کنند ؟؟ چون آنها مشاهده کرده‌اند که اگر وارد بحث کارشناسی با این دولت شوند و آمارهای گذشته و امروز با هم مقایسه شود و عملکرد 3 دولت متحد را در برابر یک دولت به بحث بگذاریم، در هر زمینه‌ای که وارد شوند مشاهده می‌کنند که عملکرد این دولت افتخارآمیز و قابل مقایسه با آنها نیست و آنها مشاهده کرده‌اند که در طول 4 سال با حضور آگاهانه ملت و حرکت آنها پشت سر رهبری افتخارات زیادی کسب شده که در دوران این 24 سال اخیر بی‌نظیر است و آنها هیچ نقشی در این افتخارات ایفا نکردند و مدام در مقابل ملت قرار داشتند و این امر را در مسئله هسته‌ای همه به یاد داریم.

2.آنها در جلسات مخفی و حزبی خود که خبر دقیق و مو به موی آن در اختیار ما است، ‌گفته‌اند که در موضوع انتخابات باید دائما حمله کنیم و دولت را با شدیدترین آمار ساختگی به دروغ‌گویی متهم کنیم و آنان امروز دولت را به دروغ‌گویی متهم کردند و از طرف دیگر می‌گویند تو چرا این قدر شجاع هستی و می‌گویند چرا تا به این حد به میان مردم و استان‌ها و روستاها می‌روید؟

3.آنها بدانند که دروغ‌گو، خائن و خائن ترسو است و فقط انسان‌های بزدل هستند که در اعمال نظرها به دروغ متوسل می‌شوند و آیا شما مردم در این 4 سال از فرزند کوچک خود ترسی دیده‌اید؟ اما بدانید که این دولت متکی به خدا و ملت و زبان ملت است و اگر این ملت ترسو است، دولت او هم ترسو است اما دنیا اعتراف کرده که شجاع‌ترین ملت‌ها ملت ایران است.

4.آنها یک آمار را جعل کرده و برای مردم به نمایش گذاشتند. سالها را در این آمارها عوض کرده و سال 83 که متعلق به خودشان بود را به حساب این دولت گذاشتند. آنها سالها را یکی پس از دیگری به عقب آوردند تا تناسب بر هم بخورد و نماد پایه را عوض کردند تا اندازه نمودار غیر واقعی بشود. وی نمودار جعل شده توسط میرحسین موسوی را در کنار نمودار اصلی نشان داد .

ادامه مطلب...

  • کلمات کلیدی :

  • نوشته شده توسط :ستاد حمایت از دکتر محمود احمدی نژاد شهرستان تربت جام::نظرات دیگران [ نظر]

    مناظره دکتر احمدی نژاد با شیخ اصلاحات هم برگزار شد
    آقای کروبی بالاخره نگفتید ماجرای زندان بنیاد شهید و خانه چند صد متری و شهرام جزایری چه بود!
    مناظره انتخاباتی دکتر محمود احمدی نژاد و شیخ مهدی کروبی هم برگزار شد و ملت تماشا کرد. این مناظره جذاب در حالی به انتها رسید که شیخ اصلاحات ضمن ناتوانی دراثبات تمامی ادعاها و توهین ها و تهمت های خود علیه منتخب زیرک و پاکیزه ملت ، این سوالها را هم بی پاسخ گذاشت که جناب کروبی بالاخره نگفتید ماجرای 300 میلیون تومان شهرام جزایری و خانه چند صد متری بالای شهر و زندانی که در بنیاد شهید درست کرده بودید چه بود؟!
      ادامه مطلب...

  • کلمات کلیدی :

  • نوشته شده توسط :ستاد حمایت از دکتر محمود احمدی نژاد شهرستان تربت جام::نظرات دیگران [ نظر]

    کلیه ی حقوق این وبلاگ متعلق به نویسنده ی آن است.
    طراحی شده توسط : پایگاه خبری-تحلیلی رئیس جمهور ما