سفارش تبلیغ
صبا ویژن
: منوی اصلی :
: درباره وبلاگ :
: لوگوی وبلاگ :
: لینک دوستان :
: لوگوی دوستان :
: کل یادداشت ها :
: اشتراک خبرنامه :

طی شب‌ها و روزهای گذشته در برخی از مناطق شمالی تهران عده‌ای به بهانه حمایت از میرحسین موسوی دست به اغتشاش و تخریب اموال عمومی زده و تعدادی بانک، اتوبوس، اماکن دولتی و حتی خودرو شخصی و مغازه‌های مردم را غارت کرده،به آتش کشیده و نظم جامعه را برهم زده‌اند. هیچ تردیدی نیست که عامل و محرک اصلی تمام این اغتشاشات، آقای میرحسین موسوی و اطرافیان وی می‌باشند. آن‌ها باید در برابر قانون پاسخگو باشند.

بصیرت: طی شب‌ها و روزهای گذشته در برخی از مناطق شمالی تهران عده‌ای به بهانه حمایت از میرحسین موسوی دست به اغتشاش و تخریب اموال عمومی زده و تعدادی بانک، اتوبوس، اماکن دولتی و حتی خودرو شخصی و مغازه‌های مردم را غارت کرده،به آتش کشیده و نظم جامعه را برهم زده‌اند. هیچ تردیدی نیست که عامل و محرک اصلی تمام این اغتشاشات، آقای میرحسین موسوی و اطرافیان وی می‌باشند. آن‌ها باید در برابر قانون پاسخگو باشند. موسوی و اطرافیانش از مدت‌ها قبل، خود را برنده انتخابات اعلام کردند. در روز انتخابات و بلافاصله پس از پایان یافتن زمان برگزاری انتخابات نیز او با مصاحبه و صدور بیانیه، خود را پیروز انتخابات اعلام کرد.

با اعلام رسمی نتایج انتخابات از سوی مراجع ذی صلاح، آقای موسوی قانون مدار و اخلاق محور که تا پیش از این رئیس جمهور را متهم به دروغگویی کرده بود، این بار نظام اسلامی را نشانه رفت و با طرح تقلب در انتخابات، مخالفت و اعتراض خود نسبت به نتیجه‌ی انتخابات را اعلام کرد. و طی بیانیه‌ای از هوادارانش خواست تا با حضور سبز خود در خیابان‌ها به دنبال برهم زدن نتایج اعلامی انتخابات باشند.خواسته آنان ابطال انتخابات است. موسوی در حالی مدعی تقلب در انتخابات است که فاصله آراء وی با رئیس جمهور منتخب حدود 12 میلیون رای است. موسوی و حامیان اصلی و عناصر پشت صحنه‌ی این بازی خطرناک معتقدند، این میزان رای یک جا و از سوی مجریان و ناظران اصلی در مرکزیت کشور جا به جا شده و از سبد رای آقای موسوی و دیگران به سبد رای آقای احمدی نژاد ریخته شده است! دیروز وزارت کشور آراء تمامی شهرستان‌ها و استان‌ها را به تفکیک اعلام کرد. نکته قابل توجه فاصله آرای آقایان احمدی نژاد و موسوی در برخی نقاط کشور و شهر تهران است. آرایی که باید آقای موسوی در آن تامل کند تا از این توهم خارج شود. به عنوان مثال در شهر تهران آقای موسوی 53 درصد آراء و آقای احمدی نژاد 44 درصد آراء را به دست آو.رده است. یعنی در شهر تهران آرای موسوی 9 درصد بیشتر از احمدی نژاد است. لکن در کل استان تهران آرای موسوی 46 درصد و آرای احمدی نژاد 52 درصد می‌باشد. این آمار نشان می‌دهد رای احمدی نژاد در استان تهران شش درصد نسبت به موسوی بیشتر است. این تفاوت‌ها به چه چیزی بر می‌گردد؟ آیا این تفاوت‌ها به ترکیب جمعیتی مناطق مختلف و گرایش‌های دینی، مذهبی و انقلابی بر نمی‌گردد؟ در این آراء توجه شود. در شمیرانات رای آقای موسوی 64 درصد و رای احمدی نژاد 33 درصد می‌باشد. به عبارتی در شمیرانات تهران که شمال شهر تهران محسوب می‌شود آقای موسوی نزدیک دو برابر آقای احمدی نژاد رای آورده است. اما به آمار جنوب شهر تهران و شهر ری توجه کنید. در شهر ری آقای احمدی نژاد 66 درصد و موسوی 33 درصد رای آورده‌اند. در واقع در شهر ری آرای احمدی نژاد دو برابر آرای موسوی است. آقای موسوی به این سوال پاسخ دهند این تفاوت رای‌ها در شمال شهر و جنوب شهر را قبول دارند یا نه؟ اگر قبول دارند چرا در شهر تهران آرای شمال شهر و جنوب شهر برای ایشان اینقدر تفاوت دارد؟ و آقای موسوی به این سوال نیز پاسخ دهند که در آستانه انتخابات و شب‌های تبلیغات کارناوال‌های سبز در شمال تهران مشاهده می‌شد ، یا در جنوب تهران ؟ و آقای موسوی پاسخ دهند که بعد از اعتراض شما به نتیجه‌ی انتخابات، شورش‌های کور، تخریب‌ها، آتش‌زدن‌ها و غارت اموال بیت‌المال در شمال شهر تهران بود یا در جنوب تهران این اتفاقات افتاد. گرچه همه ایرانیان، ایرانی‌اند و از حقوق شهروندی برخوردار، لکن آقای موسوی مشهور به طرفدار محرومین و مستضعفان، پاسخ دهند که بیشتر مردم کشور عزیزمان ایران، از جنس مردم جنوب تهران و اهالی محترم شهر ری هستند، یا از جنس مردم شمیرانات و شمال تهران؟



  • کلمات کلیدی :

  • نوشته شده توسط :ستاد حمایت از دکتر محمود احمدی نژاد شهرستان تربت جام::نظرات دیگران [ نظر]

    کلیه ی حقوق این وبلاگ متعلق به نویسنده ی آن است.
    طراحی شده توسط : پایگاه خبری-تحلیلی رئیس جمهور ما