سفارش تبلیغ
صبا ویژن
: منوی اصلی :
: درباره وبلاگ :
: لوگوی وبلاگ :
: لینک دوستان :
: لوگوی دوستان :
: کل یادداشت ها :
: اشتراک خبرنامه :
مردم آگاه ‌از ورود ‌اغتشاشگران به قم جلوگیری کردند

خبرگزاری فارس: عضو هیئت علمی موسسه آموزشی ‌امام خمینی ‌گفت: طی خبری که در خصوص حرکت اتوبوس‌هایی از تهران برای ایجاد آشوب و اغتشاش در قم پخش شد، به سرعت بسیجیان و مردم ‌‌از ورود آنان جلوگیری کردند.


به گزارش خبرگزاری فارس از قم، حجت‌الاسلام قاسم روانبخش امشب در چهارمین روز از تجمع طلاب و روحانیون در مدرسه فیضیه قم با اشاره به شایعه حضور اغتشاشگران در قم و خواست آنها برای دیدار با علما گفت: طی خبری که در خصوص حرکت اتوبوس‌هایی از تهران برای ایجاد آشوب و اغتشاش در قم پخش شد، به سرعت بسیجیان و مردم آگاه با حضور در ورودی‌های شهر از وارد شدن این اغتشاشگران به قم جلوگیری کردند. یکی از این اتوبوس‌ها که اکثر زنان در آن حضور داشتند وارد قم شدند و خواستار دیدار با علما شدند.
وی افزود: با آگاهی علما و مراجع این افراد که جمیله کدیور، محتشمی‌پور و همسر شهید رجایی هم در بینشان بودند با دست رد علمای آگاه ما مواجه شدند و پس از اینکه حالت زاریشان نتوانست علما را نرم کند تا بر طبق خواسته آنان سخن بگویند، می‌خواستند توطئه دیگری برپا کنند و در صحن آیینه حرم حضرت فاطمه معصومه (س) تحصن کردند، ولی پس از ساعاتی با شعارهای مردم و کمک نیروی انتظامی دستگیر شدند و این توطئه خنثی شد.
روانبخش ادامه داد: این توطئه‌گران با زیرکی امشب را برای تحصن انتخاب کردند چون حرم حضرت فاطمه معصومه (س) شلوغ است و می‌خواستند از این شلوغی به نفع خود استفاده کنند و بگویند همه مردم یاور ما هستند که با هوشیاری مردم و نیروی انتظامی این توطئه هم خنثی شد.
وی با اشاره به تشکیل، تشکلی برای تحریک علما و جمع‌کردن امضای آنان برای نوشتن نامه به رهبری اظهار داشت: باز هم علمای ما از این توطئه آگاه شدند و علاوه بر اینکه این نامه را امضا نکردند بلکه اجازه دیدار با آنها را هم ندادند و فقط توانستند با فریب دادن بعضی از علمای ناآگاه چندین امضا را جمع کنند.
وی ادامه داد:‌ آنها می‌خواستند با نوشتن این نامه به رهبری بر روی سخنان ایشان در نماز جمعه تهران تاثیر بگذارند ولی با عدم توجه علمای تراز اول مواجه شدند و فقط افرادی چون منتظری، صانعی و مهدی هاشمی این نامه را امضا کردند که طرفدار موسوی هستند.
روانبخش با تاکید بر رهبری مقتدرانه آیت الله خامنه‌ای در 20 سال گذشته در سخت‌ترین شرایط گفت: برای اینکه بتوانیم رهبر را به بهترین شکل یاری کنیم باید فردا با حضوری چشم‌گیر حماسه‌ای بزرگ بیافرینیم و با حرکت پرشور پشتوانه‌ای محکم برای رهبر باشیم.
وی در پایان سخنان خود با اشاره به سخنان مهدی کروبی مبنی بر اینکه طرفداران وی فردا با پیراهن مشکی به نماز جمعه می‌روند گفت: همین‌ها بودند که جوانان ما را در آتش سوزاندند و حالا می‌خواهند با پوشیدن پیراهن مشکی برای آنها عزاداری کنند.


  • کلمات کلیدی :

  • نوشته شده توسط :ستاد حمایت از دکتر محمود احمدی نژاد شهرستان تربت جام::نظرات دیگران [ نظر]

    کلیه ی حقوق این وبلاگ متعلق به نویسنده ی آن است.
    طراحی شده توسط : پایگاه خبری-تحلیلی رئیس جمهور ما