سفارش تبلیغ
صبا ویژن
: منوی اصلی :
: درباره وبلاگ :
: لوگوی وبلاگ :
: لینک دوستان :
: لوگوی دوستان :
: کل یادداشت ها :
: اشتراک خبرنامه :
رای 24 میلیونی به احمدی‌نژاد تلخ کامی بزرگ برای دشمنان بود

خبرگزاری فارس: مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) گیلان گفت: رای 24 میلیونی به رئیس جمهور منتخب، تلخ کامی بزرگ برای دشمنان ایران اسلامی بوده است.‌

حسین علی‌محمدی امروز در گفتگو با خبرنگار فارس در رشت مشارکت بیش از 80 درصدی مردم در انتخابات 22 خرداد را شورانگیز خواند و افزود: این پیروزی همان طور که کام ملت بزرگ ایران را شیرین کرد، تلخ کامی بزرگ برای دشمنان این کشور، ملت و انقلاب اسلامی بود.
وی ادامه داد: این انتخابات و حضور مقتدرانه ملت را باید تجلی رشد سیاسی، عزم انقلابی، ظرفیت مدنی بالای ملتی مقتدر، متین، با ایمان و صاحب اراده‌ای پولادین دانست.
علی‌محمدی اظهار داشت: دهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری از همه نظر به ویژه مشارکت حداکثری مردم، متفاوت‌تر از انتخابات دیگر بوده است.
مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) گیلان با اشاره به تحرکات اخلالگران تصریح کرد: این موفقیت و توفیق الهی بزرگ بر دشمنان انقلاب بسیار گران آمد و از این رو می‌کوشند تا با رفتار و گفتار تحریک آمیز شیرینی آن را از کام ملت بگیرند.
وی افزود: هوشیاری همیشگی و شناخت حرکات و کلمات دشمن و نیز برخورد مناسب با آن بهترین پاسخ و واکنش به بدخواهان است.
علی‌محمدی خاطرنشان کرد: این حماسه اقتدار ملی در پناه هدایت‌های حکیمانه رهبر فرزانه انقلاب محقق شده و از مردم گیلان به دلیل حضور حداکثری در این صحنه سرنوشت‌ساز قدردانی می‌کنیم.
مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) گیلان همچنین انتخاب احمدی‌نژاد با رای بالای مردم را نشانه درایت ملت دانست و این انتخاب را تبریک گفت.


  • کلمات کلیدی :

  • نوشته شده توسط :ستاد حمایت از دکتر محمود احمدی نژاد شهرستان تربت جام::نظرات دیگران [ نظر]

    کلیه ی حقوق این وبلاگ متعلق به نویسنده ی آن است.
    طراحی شده توسط : پایگاه خبری-تحلیلی رئیس جمهور ما