سفارش تبلیغ
صبا ویژن
: منوی اصلی :
: درباره وبلاگ :
: لوگوی وبلاگ :
: لینک دوستان :
: لوگوی دوستان :
: کل یادداشت ها :
: اشتراک خبرنامه :

نامه هاشمی رفسنجانی خطاب به رهبر معظم انقلاب که دو روز مانده به روز رای گیری تاریخی کشور منتشر شده است، با واکنش تاریخی مردم در روز انتخاباتو آراء خیره کننده احمدی نژاد مواجه شد ود رعین حال جمع کثیری از نخبگان هم به آن واکنش نشان دادند.گزیددهای از این واکنش ها را با هم می خوانیم.

نامه‌ای در تناقض با تلاش برای برگزاری انتخابات سالم و پرشور

عضو مجلس خبرگان رهبری با اشاره به صدور نامه ای سرگشاده از سوی اکبر هاشمی رفسنجانی خطاب به رهبر فرزانه انقلاب، تأکید کرد: در این شرایط نامه سرگشاده ضروری به نظر نمی رسد، ضمن اینکه این نامه در تناقض با تلاش برای تشویق به انجام انتخاباتی سالم، با ابهت و حداکثری است.

آیت الله عباس کعبی عضو مجلس خبرگان رهبری با اشاره به نامه هاشمی رفسنجانی خطاب به رهبر فرزانه انقلاب خاطرنشان کرد: نکته اول این است که تدوین نامه سرگشاده به رهبر معظم انقلاب، در شرایط فعلی زیبنده هاشمی باهوش و دلسوز مصالح نظام نیست.

وی با بیان اینکه ولایت فقیه میراث امام راحل است و در اثر مجاهدت ها و دلسوزی های امثال هاشمی پا گرفته و امام می فرماید «پشتیبان ولایت فقیه باشید تا به مملکت شما آسیبی نرسد » افزود: مطرح کردن اعتراضات، اشکالات و ابهامات در فضایی که دوست و دشمن می شنود، می خواند و می بیند، باعث رخنه دشمنان در صفوف ملت و تحریک و فتنه گری می شود و از سوی دیگر باعث دلسرد شدن نیروهای انقلاب و نظام می شود. این عضو مجلس خبرگان رهبری با تاکید بر اینکه در این شرایط لزوم توجه به آرام کردن فضای انتخاباتی و عدم اخلال در روند انتخابات، بسیار لازم و ضروری است، اظهار داشت: پیگیری پاسخ ها، ادعاها و مطالبات از مجاری قانونی و شرعی امکان پذیر است و راه باز است و بن بستی وجود ندارد، لذا در این شرایط نامه سرگشاده ضروری به نظر نمی رسد، ضمن اینکه این نامه در تناقض با تلاش برای تشویق به انجام انتخاباتی سالم، با ابهت و حداکثری است.

آیت الله کعبی تاکید کرد: لازم است امثال هاشمی به وحدت ملی و انسجام اسلامی و ایجاد روحیه امیدواری در میان صفوف مدافعان نظام با خویشتن داری و پیگیری خواسته ها و مطالبات در فضایی عاری از تهییج احساسات عمومی و کاملا مناسب، بپردازد.

این عضو مجلس خبرگان رهبری خاطرنشان کرد: آقای هاشمی می توانست در جلسات خصوصی و با حوصله بیشتر به گفتگو با دوست، همراه و همسنگر دیروز، امروز و فردای خود بپردازد و او را در پیشبرد نظام و برگزاری انتخابات سالم و پرابهت و حداکثری یاری کرده و البته ناملایمتی ها را معالجه کند. آیت الله کعبی با تاکید بر اینکه ما از هاشمی در برابر مشارکت، مجاهدین انقلاب، لیبرال ها، سکولارها و دشمنان نظام دفاع می کنیم، تاکید کرد: از سوی دیگر از ایشان خویشتن داری و همراهی بیشتر با مقام معظم رهبری را انتظار داریم.

جرقه آتش انقلاب مخملی

از دیگر سو حجت الاسلام والمسلمین حمید رسایی نماینده تهران در مجلس شورای اسلامی با اشاره به نامه هاشمی رفسنجانی به مقام معظم رهبری گفت: نامه ای که هاشمی رفسنجانی به مقام معظم رهبری نوشته اند محتوای آن مسئله تازه ای نیست، این نامه حاوی مسائلی بود که پیش از این همه ما از آن اطلاع داشتیم فقط در این نامه علنی شد و این امر برای فضای سیاسی جامعه بسیاربهتر است .

نماینده تهران در مجلس شورای اسلامی در ادامه اظهار داشت: در مناظره مسائلی نه در خصوص هاشمی بلکه درمورد اطرافیان ایشان گفته شد که ایشان به جای چند صفحه نامه به رهبری می توانستند در یک صفحه به آن مسائل پاسخ دهند و راحت تر این مسائل را حل کنند.وی افزود: هاشمی در نامه خود مدعی شده است که آقای احمدی نژاد تصمیمات بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران را زیر سوال برده است و مشخص نیست کدام تصمیم حضرت امام زیر سوال رفته؟ آیا اینکه امام راحل فرمودند که جنگ بین فقر و غنا جنگی ابدی است و فرمودند که فساد در هر جایی حتی در بیت و در کنار من هم اگر باشد باید با آن برخورد شود، آیا این موارد زیر سئوال رفته است؟ احمدی نژاد سیاست هایی را زیر سئوال برد که با روحیه «ما نمی توانیم» امام راحل را مجبور به نوشیدن جام زهر کرد.

نماینده تهران در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه هاشمی در نامه خود مدعی شده است که سخنان احمدی نژاد غیر مستقیم رهبری را نشانه گرفته است، گفت: چگونه رهبری 63 ویژگی مثبت مانند زنده شدن جوهره حقیقی انقلاب، افزایش مخالفت ها با دولت نهم به دلیل پایبندی به راه امام و رهبری را برای دولت نهم ذکر کرده است و چگونه ممکن است که دولتی با چنین ویژگی هایی رهبری را هدف گرفته باشد؟ و این مواردی است که برای افرادی که نامه هاشمی را می خوانند قابل فهم نیست.

وی افزود: ممکن است آقای هاشمی از برخی اقدامات که اطرافیانشان انجام می دهند مطلع نباشند همانطور که ما در تاریخ انقلاب داشته ایم که شخصیت هایی بودند که در اطرافشان اتفاقاتی می افتاد و چون با بی اطلاعی آنها صورت می گرفت ، مورد حمایت صاحب بیت قرار می گرفتند و نتیجه های تلخی به همراه داشت و به ضرر انقلاب بود.نرسایی با اشاره به این جمله نامه هاشمی رفسنجانی که گفته است اگر من هم صبورانه صبر کنم ، مردم و احزاب صبر نمی کنند که نمونه آتشفشان سینه آنها را در خیابان ها، میدان ها و دانشگاهها مشاهده می کنیم گفت: آقای هاشمی با این حرف خود مشغول خط دادن است و تصور می کنم که این نامه هرچند فوری نبوده و با تأخیرصورت گرفته است اما در راستای آن قصدی که ایشان داشته نیستو این جملات می تواند مورد سوء استفاده برخی از آشوب طلبان قرار گیرد.

درباره آقازاده ها

نماینده مردم لنجان در مجلس گفت: سخنان احمدی نژاد در مورد فرزندان هاشمی اتفاق بزرگی نیست که ضرر و زیان سنگینی را برای نظام به وجود آورده باشد که بخواهیم با فوریت جلوی آن را بگیریم.محسن کوهکن نماینده مردم لنجان در مجلس شورای اسلامی در خصوص نامه هاشمی رفسنجانی به مقام معظم رهبری اظهار داشت: در آستانه انتخابات ورود به این بحث را بحثی نادرست و انحرافی می دانم و وارد آن نمی شوم چون معتقدم صحبت های احمدی نژاد در مورد فرزندان هاشمی بود و هاشمی نباید سرنوشت خود را به سرنوشت فرزندان خود گره بزند.

وی افزود:هاشمی استوانه انقلاب است و استوانه انقلاب در امر انتخابات باید پدری کند. عضو کمیسسیون صنایع مجلس شورای اسلامی گفت: وقتی هاشمی رفسنجانی از یک کاندید خاص حمایت می کند طبیعی است که هزینه هایی دارد و این هزینه همین طرفداری است. کوهکن یادآور شد: هاشمی باید به عنوان یک پدر دست عنایت خود را بر سر همه کاندیدا می کشید زیرا باید دانست بعضی از حرف های خصوصی پخش می شود. نماینده مردم لنجان در مجلس گفت: از بزرگان خود انتظار داریم که در این مسائل دقت بیشتری داشته باشند. وی خاطر نشان کرد:اگر به جای هاشمی بودم این بحث ها را به بعد از 22 خرداد موکول می کردم و تا آن زمان سکوت می کردم زیرا فضای جامعه این موضوع را طلب می کرد.

وی تصریح کرد: هاشمی نباید سرنوشت انقلاب را به بحث فرزندان خود ربط دهد و باید به این مسائل واقع بینانه باید نگاه کرد.

عضو کمیسسیون صنایع مجلس شورای اسلامی در پایان افزود: در سفر هایی که به استانهای مختلف داشتم تصورم این است که گرایش توده ای مردم و بخصوص اقشار متوسط به پایین به سرعت و به صورت انبوه به سمت احمدی نژاد می رود و اگر این مسائل را مبنا قرار دهیم به صورت طبیعی در مرحله اول پیروز انتخابات احمدی نژاد است.

تخریب های چهارسال اخیر علیه دولت

ا تحادیه جامعه اسلامی دانشجویان نیز با صدور بیانیه ای با اعتراض به نامه هاشمی رفسنجانی به مقام معظم رهبری، خطاب به وی تأکید کرد: ملت ایران لجن پراکنی ها علیه منتخب خود را فراموش نکرده و نخواهد کرد.

گزیده ای متن بیانیه انتخاباتی شماره 5 اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان سراسر کشور که در اعتراض به نامه هاشمی رفسنجانی به مقام معظم رهبری صادر شده، به شرح ذیل است:

تا به حال شاهد آن نبوده ایم، جایگاه رهبری و ولایت آن قدر هزینه گردد که شخصی بخواهد با فشار بر افکار عمومی تحت عنوان نامه سرگشاده، امری را به نظام تحمیل نماید، اما شما در حالی که امکان برقراری خصوصی ترین جلسات با ایشان را داشته اید، خصوصی ترین مطالبتان را در مقابل اذهان عمومی قرار دادید. شما در جایی خود را پیرو گوش به فرمان رهبری خوانده اید، این در حالی است که اگر موضع ایشان در قبال اتفاقات اخیر سکوت هم باشد، نباید اعتراض نموده و از جایگاه ایشان برای خود هزینه کنید. اگر نبود حمایت های رهبر معظم انقلاب از جنابعالی، خیلی پیش تر مردم اعتراض هایشان را نسبت به شما علنی می نمودند و شاید اتفاقاتی رخ می داد که چندان باب میل شما و اطرافیانتان نمی بود.

سعی نمودید صحبت های اخیر احمدی نژاد را توهین به حضرت امام(ره) و مقام معظم رهبری نشان دهید! در حالی که سخنان ایشان بصورت مشخصی بدنبال جدا نمودن اشرافیگری حکومتی از بدنه اصلی نظام و انقلاب بود و این امر همان مبارزه مقدسی است که امام راحلمان بدان اهتمام ویژه داشتند و مگر حضرت امام(ره) خود نفرمود که «من بارها اعلام نموده ام که با هیچکس در هر مرتبه ایی که باشد عقد اخوت نبسته ام، چهارچوب دوستی من در درستی راه هر فرد نهفته است »، پس چرا سعی می نمائید آبروی اطرافیانتان را آبروی خود جلوه دهید و با گره زدن آن به آبروی امام و انقلاب، حق سوال از آنان را از ملت صلب نمائید؟ آیا خط امام(ره) این است! مسئله دیگری که شایان ذکر است، آن است که بیان دیدگاه های شما در نامه اخیر شائبه تنش آفرینی و خدشه دار نمودن انتخابات را نیز در ذهن متبادر می نماید. به گمان ما برای چهره ای چون شما که اهمیت انتخابات را خود بارها مورد تأکید قرار داده اید، این گونه بیان و لحن صحبت صحیح نیست، بهتر است که بین شور انتخاباتی در خیابان ها و آتشفشان میان سینه ها تفاوت قائل شوید، چراکه اگر آتش فشانی در سینه ها حبس گردیده باشد، آن آتش فشان خشم محرومین و مظلومین بر سر اشراف زادگان و حامیانشان و البته اطرافیان شما خواهد بود.

آقازاده 15 میلیون دلاری

نماینده مر دم تهران در مجلس در خصوص رشوه گرفتن پسر کسی که در نامه اش مدعی می شود از کسی حمایت نمی کند به شرکت استات اویل نروژ اشاره کرد و گفت: پسر این فرد 15 میلیون دلار از این شرکت رشوه گرفته است.

روح الله حسینیان در اصفهان با اشاره به اینکه در 8 سال دوران اصلاحات شما دیدید که با ارزش های اسلامی و انقلابی مردم چه رفتاری کردند تصریح کرد: همین جناح دوم خردادی که پشت سر موسوی هستند یک روز نوشتند افکار و اندیشه های امام (ره) به موزه تاریخ پیوسته و شما دیدید که خودشان به موزه ها پیوستند.

وی افزود: حتی این گروه به امام حسین (ع) نیز رحم نکردند و در روزنامه های زنجیره ایشان نوشتند کربلا و عاشورا نتیجه خشونت پیامبر (ص) در جنگ بدر است. رئیس مرکز اسناد انقلاب اسلامی با تأکید براینکه اینهایی که وقتی به حکومت رسیدند بزرگاشان این را گفت که باید اختیارات رهبر را محدود کنیم تصریح کرد: اینان در همان روزهای نخست به قدرت رسیدنشان خواهان محدود کردن قدرت رهبری شدند. وی با اشاره به اینکه احمدی نژاد نماد و نماینده اسلام محرومین، اسلام مستضعفین و اسلام ناب محمدی است اظهار داشت: امروز می بینید که اسلام اشرافیت و نماینده های آن در برابر احمدی نژاد ایستاده اند.

حسینیان با تأکید اینکه یکی از همین شخصیت ها با تمام وجود و توانش آمده و می گوید می خواهیم کمر احمدی نژاد را به خاک بمالیم افزود: این فرد در یک زمانی با 70 و چند نفر از اعضای خانواده خود و در یکی از ایاد به جزیره کیش رفتند و پس از تمام شدن تفریحاتشان تماس گرفتند که پول اینها را شما باید پرداخت کنید که احمدی نژاد در پاسخ آنان گفت من نمایندگی ندارم بیت المال را خرج اینها کنم که وقتی صورت حساب را برای این فرد بردند گفت این توهین است و ما باید بگوییم امروز زمان اجرای عدل علوی است که 16 سال پیش از دولت نهم اینان با بیت المال چکار کرده اند.

وی با اشاره به اینکه در دولت خاتمی میلیاردها تومان پول از بیت المال به حساب ایران خودرو گذاشته بودند تصریح کرد: آنها تمام زن ها و بچه هایشان را برای گرفتن خودرو معرفی کردند و احمدی نژاد یکی از کارهایشان پس از به قدرت رسیدن این بود که آن را حذف کرد. وی در خصوص رشوه گرفتن پسر کسی که در نامه اش مدعی می شود از کسی حمایت نمی کند از شرکت استات اویل نروژ اشاره کرد و گفت: پسر این فرد 15 میلیون دلار از این شرکت رشوه گرفته است و در حالی که پلیس و وزارت اطلاعات ما در این خصوص هیچ حرفی نگفته پلیس نروژ بود که این آقا را تحت تعقیب قرار دارد که چرا از این شرکت نروژی رشوه گرفته است که من اینجا از وزارت اطلاعات می خواهم این اسناد را منتشر کند تا اینها اینقدر طلب کار نظام و انقلاب نباشند.

پرونده آقازاده ها

شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی دانشگاه های استان تهران در نامه ای خطاب به هاشمی رفسنجانی در خصوص نامه وی به رهبر معظم انقلاب، تأکید کرد: مباحث مطروحه توسط ریاست جمهوری ربطی به اساس نظام ندارد و نباید پرونده فرزندان جنابعالی با آن گره بخورد.

نامه هاشمی بر مردم تاثیر نخواهد گذاشت

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس با بیان اینکه نوشتن نامه اخیر هاشمی رفسنجانی به مقام معظم رهبری تاثیری بر آرای احمدی نژاد ندارد، گفت: احمدی نژاد در دور اول با بیش از 50 درصد آرا پیروز انتخابات خواهد بود.

اسماعیل کوثری نماینده مردم تهران درمجلس شورای اسلامی در خصوص نامه اخیر هاشمی رفسنجانی به مقام معظم رهبری اظهار داشت: احمدی نژاد یک سری سئوالاتی در خصوص شفافیت زندگی و دارایی مسئولان کشور دارد و این امر هم به این دلیل است که مسئولیت پی گیری قانون اساسی به عهده رئیس جمهور قرار دارد.

وی با بیان اینکه نوشتن این نامه ها تاثیری بر آرای احمدی نژاد ندارد، خاطرنشان کرد: مردم آنقدر به قضایا آگاه هستند که این مسائل بر آنها تاثیر نگذارد. عضو کمیسیون امنیت ملی با تاکید بر اینکه ما باید همیشه بهترین ها ار برای حفظ نظام بخواهیم، تصریح کرد: نامه نگاری ها در این جور مسائل آگاهی مردم را افزایش می دهد. کوثری با اشاره به نتیجه نظرسنجی ها، خاطرنشان کرد: با احتمال زیاد احمدی نژاد در مرحله اول با بیش از 50 درصد آرا برای رئیس جمهور انتخاب می شود.

هاشمی به جای نگارش نامه شیوه کسب اموال خود را توضیح می داد

نماینده مردم تنکابن در مجلس گفت: اگر هاشمی نسبت به این مسائل که احمدی نژاد مطرح کرد اعتراض داشت، به جای نامه می توانست از طریق قانون وارد عمل شود و توضیح دهد که این اموال را از طریق قانونی و معاملات اصولی به دست آورده است.

ابوالفتح نیکنام نماینده مردم تنکابن در مجلس در خصوص نامه هاشمی رفسنجانی به مقام معظم رهبری اظهار داشت: اگر هاشمی رفسنجانی مطالبی را که احمدی نژاد بیان کرد، خلاف قانون می دانست باید قانون را رعایت میکرد و برای برخورد با این مسائل از راه قانونی وارد می شد. وی با بیان اینکه نامه هاشمی هیچ تاثیر منفی در روند انتخابات نخواهد داشت بلکه باعث گرم تر شدن صحنه انتخابات خواهد شد، افزود: هاشمی رفسنجانی نباید مقام معظم رهبری را وارد این صحنه می کرد زیرا این برخورد درستی نیست.

نیکنام یادآور شد: اگر هاشمی نسبت به این مسائل که احمدی نژاد مطرح کرد اعتراض داشت، به جانی نامه می توانست از طریق قانون وارد عمل شود و توضیح دهد که این اموال را از طریق قانونی و معاملات اصولی به دست آورده است. وی خاطرنشان کرد: من انتظار داشتم هاشمی با تدبیر بیشتری در مورد این مسئله عمل می کرد و در این مقطع این مسائل را وارد افکار عمومی نمی کرد و صبر می کرد تا قوه قضائیه حق مطلب را در این مورد ادا می کرد. وی در پایان یادآور شد: با توجه به استقبال بی نظیر و هیجانی که در ساری از احمدی نژاد شاهد بودم این باور را دارم که احمدی نژاد در دور اول پیروز خواهد شد.

تهمت ها به احمدی نژاد واقعیت ندارد

عضو کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس گفت: تهمت های زده شده به احمدی نژاد در این نامه واقعیت ندارد؛ چرا که خدمات گسترده وی در کشور در راستای عدالت جغرافیایی و اجتماعی دلایلی بر واقعی نبودن این تهمت ها است.

سید سلمان ذاکر نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی در خصوص نامه اخیر آیت الله هاشمی رفسنجانی به رهبر معظم انقلاب، اظهار داشت: مردم آگاهند که احمدی نژاد فردی انقلابی است و مقام معظم رهبری به خاطر ایمان و اخلاص وی از او به نیکی یاد کرده اند. وی افزود: تهمت های زده شده به احمدی نژاد در این نامه واقعیت ندارد چرا که خدمات گسترده وی در کشور در راستای عدالت جغرافیایی و اجتماعی دلایلی بر واقعی نبودن این تهمت ها است.

عضو کمیسیون قضایی با بیان اینکه هاشمی رفسنجانی تاریخ ما است و ما باید آن را نگه داریم یادآور شد: نسبت نامه وی به احمدی نژاد کار درستی نیست. نماینده ارومیه این اقدامات را دشمن شادکن دانست و گفت: باید از هر حرکتی که موجب آشفتگی و سوء استفاده دشمنان قرار می گیرد پرهیز کرد. وی با بیان اینکه قدرت برای وحدت است نه اختلاف، خاطرنشان کرد: اظهار نظر کردن خوب است اما نه در صورتی که مصلحت نظام را زیر سوال ببرد. عضو کمیسیون قضایی مجلس تصریح کرد: الان موقع نوشتن این قبیل نامه ها نبود چراکه زیر سوال رفتن دولت به وسیله شخصیت های نظام اصلا صحیح نیست.

مردم ایران پاسخ نامه نگاری هاشمی را خواهند داد

دبیرکل جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی با انتقاد شدید از نامه سرگشاده هاشمی به رهبر معظم انقلاب، تأکید کرد: این نامه نگاری به رهبری بی جواب نخواهد ماند و مردم به آن پاسخ خواهند داد.

حسین فدایی دبیرکل جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی که در مسجد مرتضی علی شهر ری سخنرانی میکرد در ابتدا با قرائت قسمتی از صحیفه نور به تمایز خودی از غیرخودی از دیدگاه امام پرداخت و در ادامه اظهار داشت: آن کس که از راه امام و وصیتنامه امام(ره) را پیروی می کند، خودی است و آن کس که عزت و سربلندی این ملت را دنبال می کند، خودی است و غریبه آن کسی است که بلندگوی دشمن است.

وی با اشاره به سخنان اخیر سعید حجاریان در باغ فیض، گفت: سعید حجاریان که یکی از تئوریسین های اصلاحات است در تاریخ 26 اردیبهشت در باغ فیض تهران سخنانی با این مضمون را بیان کرده است. که جریان اصلاحات نیازمند خون است و ای کاش اصلاح طلبان نیز مانند طالبان افرادی را داشتند که حاضر به خون دادن در راه اصلاحات باشند.

دبیرکل جمعیت ایثارگران در بخش دیگری از صحبت هایش با اشاره به نامه سرگشاده هاشمی رفسنجانی به مقام معظم رهبری، گفت: من ناچارم به دلیل این که آقای هاشمی نامه سرگشاده به رهبری نوشته است، مطالبی را عنوان کنم.

وی در اشاره ای به تاریخ انقلاب با بیان اینکه آقای منتظری که این قدر برای انقلاب زحمت کشیده بود کار را به جایی رساند که امام گفت تاریخ اسلام پر از خیانت بزرگان است، ادامه داد: آقای هاشمی اگر شما در دانشگاه شریف می گویید من عاشق رهبری هستم پس این نامه چیست؟! آقای هاشمی چرا فرزندان و بستگان شما به فساد اقتصادی و فعالیت های این چنینی افتاده اند شما فراموش کرده اید که سیاست تعدیل شما بود که کمر مردم را شکست، می خواهید چند پرونده اقتصادی رو کنیم که فرزندان شما در آن نقش اصلی را دارند، اما تا کجا !

وی ادامه داد: یک نفر آمد یک اشار ه هایی کرد، همه ایران تکان خورد و یک موج عظیم ایجاد کرد و شما بدانید که این نامه نگاری به رهبری بی جواب نخواهد ماند و مردم پاسخ خواهند داد. چه لزومی دارد که بیایید و خودتان را رودر رو قرار دهید.

این نماینده مجلس در ادامه با مخاطب قرار دادن رفسنجانی، اظهار داشت: شما باید راه تان را اصلاح کنید و حتما می دانید که خیلی ها پای رکاب پیامبر(ص) بودند و کم آوردند و در جنگ جمل چه شد. ما نمی خواهیم شما برویم ولی حاضر هم نیستیم به هر طرفی که می خواهید بکشانید و بدانید اگر می خواهید به دنبال کسی روید و از خطی پیروی کنید بهتر از رهبرمان هیچ کس نیست.

وی ادامه داد: ما مرید رهبرمان هستیم و پیرو امام مان هستیم. و علت حمایت مان از آقای احمدی نژاد نیز این است که او آمده است و این پرچم را به دست گرفته است.

نامه هاشمی نشانه حقانیت گفته های احمدی نژاد

عضو هیئت رئیسه کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با تأکید بر اینکه با اقدامات احمدی نژاد انقلابی در درون انقلاب، برای حفظ ارزش های امام (ره)، خون شهدا و تقویت رهبری ایجاد شده است، گفت: نامه هاشمی رفسنجانی به رهبر معظم انقلاب، حقانیت گفته های احمدی نژاد را روشن می کند.

محمد کرمی راد نماینده مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی در خصوص نامه اخیر هاشمی رفسنجانی به رهبر معظم انقلاب، اظهار داشت: گفتن این مطالب به ضد انقلاب ها برای به هم ریختن اوضاع انتخابات، کمک می کند.

وی افزود: مردم در دوران انقلاب به عنوان انتخاب گران اول و نمونه در دنیا، اعتماد خود به شخصیت ها را نشان داده اند به طوری که در انتخابات مجلس هفتم و دولت نهم پاسخ «نه» به هاشمی رفسنجانی دادند. عضو هیئت رئیسه کمیسیون امنیت ملی علت اصلی پاسخ نه مردم به هاشمی رفسنجانی را سوء استفاده های فرزندان وی نسبت به مسئله انقلاب دانست و گفت: این موضوع حاکی از شعور بالای مردم است. نماینده کرمانشاه تصریح کرد: در نهمین انتخابات ریاست جمهوری مردم انتخاب اصلح را با توجه به ویژگی های مطرح شده از سوی مقام معظم رهبری نشان دادند.

وی با اشاره به دفاع مقام معظم رهبری از دولت نهم طی چهار سال اخیر، خاطرنشان کرد: دیدن اقدامات موثر و کارایی بالای احمدی نژاد به عنوان پرکارترین رئیس جمهور دنیا برای روسای جمهور گذشته سخت است لذا دست به فرافکنی و تخریب علیه این دولت وی می زنند.

کرمی راد با بیان اینکه کشورهای اروپایی و غربی خواهان همه به جز احمدی نژاد هستند، یادآور شد: تنها کسی که شهامت و جسارت برخورد با مفسدین اقتصادی و دست های پنهان در سوء استفاده از بیت المال را افشا کند، احمدی نژاد است.

نماینده کرمانشاه با تاکید بر اینکه با اقدامات احمدی نژاد انقلابی در درون انقلاب، برای حفظ ارزش های امام (ره)، خون شهدا و تقویت رهبری ایجاد شده است، گفت: با توجه به افشاگری های وی، نوشتن نامه اخیر هاشمی به رهبر معظم انقلاب حاکی از حقانیت گفته های رئیس جمهور مردم است. کرمی راد تصریح کرد: هرچه قدر افراد مذکور بر موضع خودپافشاری کنند، شرایط به نفع احمدی نژاد و تمام می شود. وی تاکید کرد: با توجه وضعیت مردم در روستاها، شهرستان ها و مراکز استانها مشخص شده که 63 درصداز اقبال مردم به سمت احمدی نژاد است.

شما باید راه تان را اصلاح کنید و حتما می دانید که خیلی ها پای رکاب پیامبر(ص) بودند و کم آوردند و در جنگ جمل چه شد. ما نمی خواهیم شما برویم ولی حاضر هم نیستیم به هر طرفی که می خواهید بکشانید و بدانید اگر می خواهید به دنبال کسی روید و از خطی پیروی کنید بهتر از رهبرمان هیچ کس نیست.

ما مرید رهبرمان هستیم و پیرو امام مان هستیم. و علت حمایت مان از آقای احمدی نژاد نیز این است که او آمده است و این پرچم را به دست گرفته است.

( هفته‌نامه صبح صادق -- 25/03/1388 -- شماره 403 -- صفحه 10)



  • کلمات کلیدی :

  • نوشته شده توسط :ستاد حمایت از دکتر محمود احمدی نژاد شهرستان تربت جام::نظرات دیگران [ نظر]

    کلیه ی حقوق این وبلاگ متعلق به نویسنده ی آن است.
    طراحی شده توسط : پایگاه خبری-تحلیلی رئیس جمهور ما