سفارش تبلیغ
صبا ویژن
: منوی اصلی :
: درباره وبلاگ :
: لوگوی وبلاگ :
: لینک دوستان :
: لوگوی دوستان :
: کل یادداشت ها :
: اشتراک خبرنامه :
رئیس‌جمهوری اسلامی ایران در آغاز جلسه هیأت دولت:
انتخابات رفراندوم 40 میلیونی رای به اصل نظام بود

خبرگزاری فارس: رییس‌جمهور با قدردانی از حضور مقتدرانه مردم در انتخابات روز جمعه 22 خرداد‌ماه گفت: انتخابات روز جمعه 22 خرداد یک رفراندوم بود که حدود چهل میلیون نفر به اصل نظام رای دادند.

                                                                                             
به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از دفتر امور رسانه‌های ریاست‌جمهوری، محمود احمدی‌نژاد رئیس جمهور در جلسه صبح امروز ( چهارشنبه) هیأت دولت که به ریاست وی تشکیل شد با بیان اینکه انتخابات روز جمعه 22 خرداد یک رفراندوم بود که حدود چهل میلیون نفر به اصل نظام رای دادند، اظهار داشت: این حادثه عظیم برای بار دیگر انقلاب اسلامی را تا اعماق دل مردم نفوذ داد.
وی رای قاطع مردم به آرمان‌های انقلاب اسلامی را از دستاوردهای مهم انتخابات برشمرد و بیان داشت: در این انتخابات آرمان‌های انقلاب اسلامی ایران رای آورد و انتخابات اخیر نمادی از اعتماد به نفس مردم به نظام خود بود.
رییس‌جمهور دستاورد بعدی این انتخابات را تایید عملکرد دولت نهم در شیوه مدیریت کشور دانست و با بیان شاخصه‌های این نوع مدیریت از جمله دلسوزی، خدمتگزاری، غصه مردم خوردن و پاکی و صداقت، گفت: 25 میلیون نفر این روش مدیریت را در کشور تایید نموده و در انقلاب تثبیت کردند.
احمدی‌نژاد افزود: با توجه به آراء در سطح کشور باید گفت که مواضع عدالت‌جویی دولت مورد تایید مردم قرار گرفته است.
رییس‌جمهور دستاوردهای خارجی انتخابات را دفاع جانانه مردم از خط اقتدار و عزت انقلاب در صحنه جهانی دانست و اظهار داشت: مردم به طور قاطع از خط اقتدار و عزت انقلاب در صحنه‌هایی جهانی دفاع کردند به طوری که تراز کشور را در زمره کشورهای قدرتمند جهانی قرار دادند.
رییس‌جمهور همچنین گفت: انتخابات اخیر در ایران تمام دموکراسی غرب را به چالش سنگینی کشید.
وی در ادامه با بیان این نکته که انتخابات دهمین دوره ریاست‌جمهوری در آغاز دهه چهارم، انقلاب را جوان‌سازی کرد، گفت: انقلاب به لحاظ قوت و توان 20 ساله ولی به لحاظ تجربه 30 ساله شد.
احمدی‌نژاد در پایان سخنان خود بیان داشت: به برکت وجود حضرت زهرا(س) و فرزند برومندش حضرت ولی عصر(عج) روز جمعه 22 خرداد یوم‌الله شد و پیروزی عظیمی برای انقلاب پدید آمد.


  • کلمات کلیدی :

  • نوشته شده توسط :ستاد حمایت از دکتر محمود احمدی نژاد شهرستان تربت جام::نظرات دیگران [ نظر]

    کلیه ی حقوق این وبلاگ متعلق به نویسنده ی آن است.
    طراحی شده توسط : پایگاه خبری-تحلیلی رئیس جمهور ما