سفارش تبلیغ
صبا ویژن
: منوی اصلی :
: درباره وبلاگ :
: لوگوی وبلاگ :
: لینک دوستان :
: لوگوی دوستان :
: کل یادداشت ها :
: اشتراک خبرنامه :

رییس جمهور در اجتماع باشکوه حامیان و در جشن دشمن شکن "شکرانه حضور" در میدان ولی عصر تهران برگزار شد، با بیان اینکه رنگ سبز نماد معنویت و رنگ اهل بیت است، اظهار داشت: مادر من سیده است و من خاک پای تمامی سیدهای عالم هستم و به همین دلیل به نشانه احترام،

شال سبز را بر گردنم می‌اندازم.

 

 

 

 

به گزارش دولت یار، دکتر محمود احمدی‌نژاد رئیس جمهور منتخب کشورمان عصر امروز یکشنبه در اجتماع صدها هزار نفری مردم درمیدان ولی‌عصر تهران طی سخنانی با اشاره به میلاد باسعادت حضرت فاطمه زهرا (س) گفت: امروز میلاد یگانه عالم و تجلی همه زیبایی‌ها حضرت صدیقه طاهره (س) می‌باشد؛ اینکه کوثر و مبدأ و البته منشأ خیر و رحمت برای علام است او الگو برای همه انسانها در طول تاریخ بوده و تا ابد هم خواهد بود.
وی افزود: حضرت زهرا (س) راهنمای همه انسانها و تجلی لطف و رحمت خدا و البته دفاع جانانه از حق است؛‌ فاطمه (س)‌ رمز خلقت است و اگر فاطمه نبود خداوند عالم را خلق نمی‌کرد؛ او مادر خلقت و همه خوبی‌ها، تجلی راسخ بودن در ایمان، قلب رحمت و رأفت و زیبایی عالم هستی می‌باشد.
رئیس جمهور در ادامه سخنان خود با اشاره به اینکه امروز همچنین میلاد امام راحل (ره) نیز است تصریح کرد:‌او که آمد بت‌های زمان را در هم شکست و خط ابراهیمی را در برابر بشریت امروز قرار داد، بدون تردید امام ما پایه‌گذار دوران جدید در بشریت است.
احمدی‌نژاد ادامه داد:‌امام که آمد با تبر ابراهیمی بت استکبار، خودخواهی، قدرت‌طلبی و خود برتربینی را شکسته و راه نورانی زندگی متعالی و آرمانی را در برابر ملت‌ها قرار داد که سلام و درود خداوند بر امام راحل و یارانش وفادارش باد.
وی خاطرنشان کرد: امروز روز شکرانه است، شکرانه پیروزی عظیم ملت ایران بر جبهه یکپارچه مستکبران و جبهه جنگ خبیث روانی است.
رئیس جمهور اظهار داشت: در کشورهای مدعی لیبرال 2 عنصر همواره از صحنه ملت و جامعه حذف می‌شوند در عنصر اول مردم در کشورهای لیبرال 2 یا حداکثر 3 یا 4 حزب با اعضای محدود زمام امور کشور را بدست می‌‌گیرند و همه سیاست‌ها و مدیریت یک کشور خلاصه در 2 یا 3 حزب می‌شود که آنها هم حداکثر 500 عضو تشکیلاتی دارند و ملت در واقع حق انتخاب برای احزاب ندارد و مجبور است که اراده خود را تسلیم احزاب کند.
احمدی‌نژاد با بیان اینکه سرمایه‌ و پول و البته عناصر حزبی هستند که سرنوشت انتخابات را رقم می‌زنند ،گفت: آنچه که در دموکراسی لیبرال له می‌شود مردم است و فریب دادن مردم نیز در این دموکراسی امری عادی می‌باشد.
وی دومین عنصر حذف شده در دموکراسی لیبرال را ارزش‌‌های ایمانی و انسانی دانسته و تأکید کرد: شما ملاحظه کنید در نظام‌های دموکراسی لیبرال ارزش‌های اخلاقی معنایی ندارد و دروغ گفتن و تقلب امری عادی است، آنها اساساً به پاکی، شجاعت و برادری اعتقادی ندارند و حتی برای جلب رأی به کثیف‌ترین گروه‌های جامعه برای جلب رأی پناه برده و به آنها امتیاز می‌دهند.
رئیس جمهور ادامه داد:‌برای این امتیازات نوعاً از کیسه ارزشهای اخلاقی و انسانی هزینه می‌شود و حتی می‌بینیم که به دزدها و هم‌جنس‌بازان هم برای جلب رأی اعتنا کرده و آنها را به رسمیت می‌شناسند.
احمدی‌نژاد در ادامه سخنان خود تصریح کرد:اما در این ایران مردم‌سالاری امری اصیل است اولاً این ملت است که همیشه صحنه‌ها را رقم می‌زند و این اراده ملت است که حاکم شده و در همه سطوح تصمیم‌گیری نظام آن کسانی که حاکمان را برمی‌گزینند ملت می‌باشد.
وی اظهار داشت: در ایران هیچ حزب و گروهی نمی‌تواند ادعا کند که نماینده، قیم و یا حاکم بر مردم است، در ایران توده‌هایی وسیع مردم براساس تکلیف اعتقادی و اجتماعی بررسی کرده و از حق رأی خود به خوبی استفاده می‌کنند.
رئیس جمهور افزود: یکی از رموز اصلی اینکه دشمن نتوانسته بر ما غلبه کند این است که تک تک مردم ایران یک ملت هستند و در برابر دشمنان با قامتی ایستاده، ایستاده‌اند.
احمدی‌نژاد با بیان اینکه در ایران اصل بر اخلاق، ارزش‌ها، پاکی و صداقت است خاطرنشان کرد: ملت ایران انقلاب و انتخابات را برای ارزش‌ها و آرمان‌های خود می‌خواهد و به همین دلیل است که در طول 30 سال انقلاب در مقابل متجاوزگران و دورغگویان یک "نه " بزرگ گفته‌ است.
وی در ادامه تصریح کرد: انتخابات در ایران از عالم‌ترین انتخابات است، متعلق به خود مردم بوده و مجری، شرکت‌کنندگان، ناظر و رقم‌زنندگان نهایی نتیجه انتخابات هم همین توده‌های انقلابی مردم هستند.
  



  • کلمات کلیدی :

  • نوشته شده توسط :ستاد حمایت از دکتر محمود احمدی نژاد شهرستان تربت جام::نظرات دیگران [ نظر]

    کلیه ی حقوق این وبلاگ متعلق به نویسنده ی آن است.
    طراحی شده توسط : پایگاه خبری-تحلیلی رئیس جمهور ما