سفارش تبلیغ
صبا ویژن
: منوی اصلی :
: درباره وبلاگ :
: لوگوی وبلاگ :
: لینک دوستان :
: لوگوی دوستان :
: کل یادداشت ها :
: اشتراک خبرنامه :
مضمون صحبتهای محمود احمدی نژاد که دقابقی پیش پخش شد بشرح زیر است :

1. چرا تهمت می زنند؟؟ چرا دروغگو خطابمان می کنند ؟؟ چون آنها مشاهده کرده‌اند که اگر وارد بحث کارشناسی با این دولت شوند و آمارهای گذشته و امروز با هم مقایسه شود و عملکرد 3 دولت متحد را در برابر یک دولت به بحث بگذاریم، در هر زمینه‌ای که وارد شوند مشاهده می‌کنند که عملکرد این دولت افتخارآمیز و قابل مقایسه با آنها نیست و آنها مشاهده کرده‌اند که در طول 4 سال با حضور آگاهانه ملت و حرکت آنها پشت سر رهبری افتخارات زیادی کسب شده که در دوران این 24 سال اخیر بی‌نظیر است و آنها هیچ نقشی در این افتخارات ایفا نکردند و مدام در مقابل ملت قرار داشتند و این امر را در مسئله هسته‌ای همه به یاد داریم.

2.آنها در جلسات مخفی و حزبی خود که خبر دقیق و مو به موی آن در اختیار ما است، ‌گفته‌اند که در موضوع انتخابات باید دائما حمله کنیم و دولت را با شدیدترین آمار ساختگی به دروغ‌گویی متهم کنیم و آنان امروز دولت را به دروغ‌گویی متهم کردند و از طرف دیگر می‌گویند تو چرا این قدر شجاع هستی و می‌گویند چرا تا به این حد به میان مردم و استان‌ها و روستاها می‌روید؟

3.آنها بدانند که دروغ‌گو، خائن و خائن ترسو است و فقط انسان‌های بزدل هستند که در اعمال نظرها به دروغ متوسل می‌شوند و آیا شما مردم در این 4 سال از فرزند کوچک خود ترسی دیده‌اید؟ اما بدانید که این دولت متکی به خدا و ملت و زبان ملت است و اگر این ملت ترسو است، دولت او هم ترسو است اما دنیا اعتراف کرده که شجاع‌ترین ملت‌ها ملت ایران است.

4.آنها یک آمار را جعل کرده و برای مردم به نمایش گذاشتند. سالها را در این آمارها عوض کرده و سال 83 که متعلق به خودشان بود را به حساب این دولت گذاشتند. آنها سالها را یکی پس از دیگری به عقب آوردند تا تناسب بر هم بخورد و نماد پایه را عوض کردند تا اندازه نمودار غیر واقعی بشود. وی نمودار جعل شده توسط میرحسین موسوی را در کنار نمودار اصلی نشان داد .


5.ن در مناظره یک مدرک تحصیلی را نشان دادم و به آن فرد گفتم که آیا آن را می شناسی یا نه؟ و حتی از او اجازه گرفتم تا آن پرونده را تشریح کنم و بیش از دو بار سوال خودم را پرسیدم و او جواب مثبت داد. ما با بی قانونی مخالفیم  . عضو هیئت علمی شدن مراحل مختلفی دارد و باید آن فرد چند سال مقاله و کتاب بدهد تا بتواند مربی شود و بعد از آن باید 5 سال زحمت بکشد و کار علمی و پژوهشی انجام بدهد و ارزیابی بشود تا استادیار شود و باید چند سال بعد از آن مقاله علمی و کتاب بنویسد تا بعد از 5 سال بتواند دانشیار شود و قانون این است که فردی که می‌خواهد استادیار بشود باید دکترا داشته باشد. چه طور است که یک خانم در مدت کوتاهی و بعد از دریافت فوق لیسانس، بلافاصله استادیار و کمتر از دو سال رئیس دانشگاه می شود و چه طور است که خانمی ظرف 3 سال فوق لیسانس و دکترا را دریافت می‌کند و هم استادیار و رئیس دانشگاه می‌شود و این امر تماماً خلاف قانون،‌ تبعیض و رانت‌خواری است.


5. من میگویم چرا باید پولهای دریافتی از دانشجویان و مردم زحمتکش صرف انتخابات شود ؟ چرا باید با دادن مدرکهای قلابی حق عموم دانشجویان پایمال شود .برخی به چه حقی این پول را صرف انتخابات و عرصه‌های سیاسی می‌کنند؟


6.آنها نموداری منتشر کردند و من را به هزار فامیل متهم کرده‌اند و پاسخ این است که من گویا 4 باجناق‌ جدید پیدا کرده ام که تاکنون خبر نداشتم ! بنده تنها 3 باجناق دارم یکی در کارخانه شیر تهران، دیگری هنرمند نقاش و سومی یک بازنشسته و یک کوهنورد و ورزشکار حرفه‌ای است و ، اما کسانی که به این کارها متوسل می‌شوند ما را متهم به دروغ‌‌گویی می‌کنند در حالی که هیچ کدام از ادعاهای آنها حقیقت ندارد.


7.آنها به ما می‌گویند که اشتباهاتی دارید و ما آن را نفی نمی‌کنیم چرا که ضعف و اشتباه در همه دولت‌ها وجود دارد و اگر کشور مشکل نداشت، لازم نبود که خادم شما و همکاران من 24 ساعته در کشور کار کنند.


8. خبر داریم که آنها به شدت نگران هستند و متوجه شده‌اند که صحنه را از دست داده‌اند لذا به دنبال تشنج در جامعه هستند و من به حامیان توصیه می‌کنم که آرامش خود را حفظ کنید که ما نه توهین و نه تهمت داریم . منطقی که ما داریم بر همه بداخلاقی‌ها غلبه می‌کند



  • کلمات کلیدی :

  • نوشته شده توسط :ستاد حمایت از دکتر محمود احمدی نژاد شهرستان تربت جام::نظرات دیگران [ نظر]

    کلیه ی حقوق این وبلاگ متعلق به نویسنده ی آن است.
    طراحی شده توسط : پایگاه خبری-تحلیلی رئیس جمهور ما