سفارش تبلیغ
صبا ویژن
: منوی اصلی :
: درباره وبلاگ :
: لوگوی وبلاگ :
: لینک دوستان :
: لوگوی دوستان :
: کل یادداشت ها :
: اشتراک خبرنامه :

بالاخره دفتر رئیس جمهور به قول خود عمل کرد و برنامه نشست رئیس جمهور با فعالان دانشجویی را ترتیب داد تا دکتر احمدی نژاد در فضایی که صمیمیت ، صداقت و روح و حرارت انقلابی در آن موج می زد به تشریح جزئیات قبل و بعد از حماسه ژنو بپردازد .


پس از برگزاری نشست مبارزه با تبعیض نژادی در ژنو که به دوربان2 معروف شد و متعاقب پیروزی ایران اسلامی و مسلمانان جهان و شکست فضاحت بار صهیونیزم و حامیانش که نمایشی تحسین برانگیز از شجاعت، ذکاوت، هوشمندی و درایت رئیس جمهور ایران بود ، فعالان دانشجویی ، با وجود درخواست دفتر رئیس جمهور مبنی بر پرهیز از حضور در فرودگاه برای استقبال از دکتر احمدی نژاد ، به صورت خودجوش به پیشواز حماسه ساز ژنو رفتند . در آن شب تاریخی به دلیل محدودیت های موجود، پس از سخنان کوتاه دکتر احمدی نژاد در جمع دانشجویان، دفتر رئیس جمهور قول داد که بزودی برنامه ای برای نشست مفصل با دکتر احمدی نژاد و بیان ابعاد مختلف این رویداد بزرگ تدارک ببیند و آن نشست دیشب برگزار شد و تا ساعت 24 به درازا کشید .
در این جلسه پرشور که بارها با تکبیر و صلوات دانشجویان به وجد آمده از کلام و ادبیات جذاب احمدی نژاد همراه بود، موارد بسیار مطرح شد که خبر کامل و رسمی آن توسط روابط عمومی نهاد ریاست جمهوری تنظیم و منتشر خواهد شد. آنچه می خوانید برخی نکات و حاشیه های این نشست است:
* جلسه قرار بود با حضور حداکثر 300 نفر از دانشجویان در سالن نهاد ریاست جمهوری برگزار شود که با اطلاع رسانی دانشجویان به یکدیگر، جمعیتی حدود سه برابر میزان پیش بینی شده آمده بودند که مسئولان را وادار کرد برای پاسخگویی به خواست دانشجویان محل برگزاری را به مسجد نهاد منتقل کنند که دکتر عبدالرضا شیخ الاسلام، رئیس دفتر رئیس جمهور در ابتدا گزارشی دراین خصوص ارائه کرد.
* احمدی نژاد در ابتدای سخنان خود به دو موضوع اساسی پرداخت، نخست آن که تاکید کرد هرکاری که انجام می دهیم باید برای خدا باشد وگرنه هیچ حاصلی جز شقاوت نخواهد داشت. موضوع دوم ضرورت شناخت امام در هر عصر و زمان و تشریح ابعاد این حقیقت هستی بود.
رئیس جمهور با اشاره به اتفاقات دانشگاه کلمبیا و رویداد ژنو، گفت: ما در این دولت مدیریت امام را لمس می کنیم که البته قطعا در دولت های قبل هم چنین بوده است.
* احمدی نژاد با انتقاد از کسانی که سخن گفتن از اما زمان(عج) را با برچسب یک انجمن محدود و ممنوع کرده اند، گفت: انجمنی به نام امام زمان(عج) درست کرده اند تا اسمی از امام زمان برده نشود و فضایی ساخته اند که خیلی ها حرفی از امام نمی زنند.
* رئیس جمهور با اشاره به حضور خود نیویورک برای شرکت در مجمع عمومی سازمان ملل گفت: در مدت حضور در نیویورک، خانم خبرنگاری در مصاحبه ای از من پرسید: شما که مدعی هستید در ایران تمامی ادیان و مذاهب آن آزادی دارند، چرا به بهائیان اجازه فعالیت نمی دهید؟ در جواب ایشان گفتم: می شود بفرمایید اسم پیامبرشان چیست؟
* حزبی که برای انجام تکلیف الهی درست شده باشد خوب است، اما حزبی که برای کسب قدرت تشکیل شود خوب نیست. می گویند: وقتی شما دموکراسی را پذیرفته اید باید لوازم آن را مانند حزب و تحزب را نیز بپذیرید، می پرسیم: آیا اگر انرژی اتمی را بپذیریم باید بمب اتم را هم بپذیرم؟!
* نه این که خوشمان بیاید اما عادت کرده ایم روزی حداقل 40 فحش بشنویم، روزی که فحش ها کم می شود به خودم می گویم احتمالا امروز کار مثبت کم کرده ایم که از فحش خبری نیست.
* یکی آمد و گفت فلانی آدم خوب و انقلابی است.گفتم قبول ندارم، مگر می شود کسی مال انقلاب باشد اما به تخلفات صحه بگذارد.
* کسی آمد و گفت فلان شرکت را به من بدهید، ندادیم، رفت گفت فلانی اقتصاد نمی فهمد! اگر منظور از فهمیدن اقتصاد این است که اموال عمومی را بدهم این و آن بخورند من افتخار می کنم که این اقتصاد را نمی فهمم.
* ماجرای ژنو هنوز موضوع سیاسی روز اروپاست و ما فهمیدیم موشکی که رفته حالا حالاها می رود و موانع را سر راه بر می دارد.
* صهیونیست ها 60 سال عادت کرده اند که زبان شان 12 متر و گوش هایشان اندازه یک نخود باشد. اما وقت آن است که زبان شان قیچی و گوششان هم دراز شود.
* صهیونیست ها می خواستند بی سر و صدا در نشست ژنو، بیانیه دوربان آفریقای جنوبی را که در آن رژیم صهیونیستی  به صراحت نژاد پرست خوانده شده بود، اصلاح کنند. آن قدر دقیق کار کرده بودند که حتی وزارت امور خارجه ما هم چنین برداشت کرده بود اتفاق مهمی قرار نیست که در ژنو رخ بدهد و دعوتنامه دبیرکل سازمان ملل را به من نرسانده بودند.
وقتی تصمیم گرفتم بروم تحلیل های مختلف برای منصرف کردن من شروع شد، به طوری که حتی تا پای هواپیما هم آمدند و گفتند واقعا شما می خواهید در این نشست که در آن هیچ یک از سران کشورها حضور ندارند بروید؟ آنجا برای توهین و خراب کردن شما برنامه ریزی کرده اند و... . وقتی این حرفها گفته می شد مصمم تر می شدم.
* رئیس جمهور سوییس در مراسم شام و گفت و گو که حدود 3 ساعت طول کشید، اعلام کرد ما هم در بسیاری از مواضع با شما هم عقیده ایم اما مارا بیچاره کرده اند. الان هم که بحران اقتصاد جهانی پیش آمده دست در جیب ما کرده اند و برای رفع مشکلاتشان از جیب ما بر می دارند. در بحران اخیر بیش از 400 میلیارد دلار از کشورهای عربی گرفته اند.
* صهیونیست ها برای تخریب ما در ژنو برنامه ریزی وسیعی کرده بودند که با ورود ما به سالن اجلاس و کف زدن و تشویق حاضران، برنامه هایشان به هم ریخت.
* رویداد ژنو به نظر من مراسمی بود که برای دفن لیبرال دموکراسی تدارک دیده شده بود. آنها به پیامبران و مقدسات توهین می کنند و با یادآوری آزادی بیان می گویند تحمل کنید، اما وقتی ما جنایات صهیونیزم را بیان می کنیم تحمل نمی کنند و از سالن بیرون می روند.
* افکار عمومی جهان با ما هم عقیده هستند،  هم اکنون موجی در دنیا ایجاد شده که بسیار قدرتمند است و به فضل الهی این موج به زودی بساط استکبار را از جهان برخواهد چید. وقتی سخن از فراگیری فساد در جهان می شود، منظور فساد حکومت ها و حاکمان است، وگرنه اکثریت مردم جهان دارای فطرت پاک الهی هستند.
* برخی به ما می گویند تهدیدها و هزینه ها را زیاد کرده اید، می پرسیم حالا که می بینید آمریکا دُمش را روی کولش گذاشته و درحال ترک مرزهای ماست و جرات تهدید هم ندارد، آیا هزینه ها زیاد شده است؟

 

این خبر در سایر رسانه ها:

- خبرگزاری فارس/ ناگفته‌های اجلاس ژنو از زبان احمدی‌نژاد

- پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری/ رییس جمهور در جمع دانشجویان دانشگاه های تهران: زنده نگه داشتن فضای آرمانی در جامعه مسوولیت همه آحاد ملت ایران است



  • کلمات کلیدی :

  • نوشته شده توسط :ستاد حمایت از دکتر محمود احمدی نژاد شهرستان تربت جام::نظرات دیگران [ نظر]

    کلیه ی حقوق این وبلاگ متعلق به نویسنده ی آن است.
    طراحی شده توسط : پایگاه خبری-تحلیلی رئیس جمهور ما