سفارش تبلیغ
صبا ویژن
: منوی اصلی :
: درباره وبلاگ :
: لوگوی وبلاگ :
: لینک دوستان :
: لوگوی دوستان :
: کل یادداشت ها :
: اشتراک خبرنامه :

رئیس جمهور در اجتماع پرشور زائران و مردم مشهد گفت:امروز یک روش هیتلری علیه ملت به کار گرفته شده و این جنگ روانی در دنیا برای همه شناخته شده است.
محمود احمدی نژاد رئیس جمهوری کشورمان طی سخنانی در اجتماع بی‌سابقه زائران و مردم مشهد که در رواق امام خمینی حضور پیدا کرده بودند با اشاره به تهمت‌ها و توهین‌ها علیه دولت گفت: آنها به گونه‌ای حرف می‌زنندکه انگار زمانی که خودشان حضور داشتند در کشور هیچ مشکلی وجود نداشت اما در مناظره‌ها به آنها خواهم گفت که در هربخش و هر شاخصی که در طول این سی سال انتخاب کنند بهترین آن متعلق به فرزندان و خادمان شما در این دولت است.
وی افزود: آنها یک جنگ روانی شناخته شده را انتخاب کردند که ما مانند آن را در زمان هیتلر شاهد بودیم که یکی از مشاوران هیتلر حرفی زد و گفت: که برای پیروزی در مقابل رقبا باید دروغ‌ها آنقدر بزرگ جلوه دهیم و آنقدر دروغ بزرگ بگوییم که همه باور کنند و امروز یک روش هیتلری علیه ملت به کار گرفته شده است و این جنگ روانی در دنیا برای همه شناخته شده است.
احمدی نژاد در ادامه اظهار داشت: آنها معتقدند باید آنقدر دروغ بگوییم تا گذشته از ذهن مردم پاک شودو با یک ترفند جهت را عوض کنیم اما به آنها می‌گویم که شما نه با من که خادم ملت و خاک پای این مردم هستم بلکه با ملت بزرگ ایران طرف هستید.
منبع: فارس



  • کلمات کلیدی :

  • نوشته شده توسط :ستاد حمایت از دکتر محمود احمدی نژاد شهرستان تربت جام::نظرات دیگران [ نظر]

    کلیه ی حقوق این وبلاگ متعلق به نویسنده ی آن است.
    طراحی شده توسط : پایگاه خبری-تحلیلی رئیس جمهور ما