سفارش تبلیغ
صبا ویژن
: منوی اصلی :
: درباره وبلاگ :
: لوگوی وبلاگ :
: لینک دوستان :
: لوگوی دوستان :
: کل یادداشت ها :
: اشتراک خبرنامه :
احمدی‌نژاد در مسیر ولایت‌فقیه حرکت می‌کند

خبرگزاری فارس: خواهر 4 شهید دفاع مقدس با بیان اینکه در انتخابات ریاست‌جمهوری به آقای احمدی‌نژاد رأی می‌دهد، گفت: در این چندساله، فضای سیاسی کشور خیلی آرام بود. آقای احمدی‌نژاد در مسیر انقلاب و ولایت فقیه حرکت می‌کند و این برای خانواده ایثارگران خیلی ارزش دارد.

فاطمه بهادربیگی خواهر شهیدان حسین، محمد، مهدی و حمید بهادربیگی در گفت‌وگو با خبرنگار ایثار و شهادت باشگاه خبری فارس "توانا " به ایام انتخابات ریاست‌جمهوری اشاره کرد و گفت: این روزها، روزهای حضور همه ماست. خودم را نسل انقلاب می‌دانم و از 14 سالگی در تمام عرصه‌های انقلاب حضور داشته‌ام.
وی ادامه داد: هیچ وقت به یاد ندارم که در مقابل جریانات انقلاب، ساکت بوده باشم. پیش از پیروزی انقلاب، به همراه خانم دباغ، علمدار سازماندهی زنان همدان برای شرکت در راهپیمایی‌ها بودم و بعد از پیروزی انقلاب نیز، مرحله به مرحله هر جا که انقلاب به حضور ما نیاز داشت، دستی بر آتش داشته‌ام.
بهادربیگی که در دوران ریاست‌جمهوری سید محمد خاتمی با نطق‌های آتشین خود در جلسه سخنرانی آغاجری در روشنگری مردم همدان بسیار اثرگذار بوده است، اظهار داشت: ما هیچگاه نسبت به انقلاب و شهدا بی تفاوت نبوده‌ایم و همیشه سعی کرده‌ایم حرف شهدا را به نسل‌های بعد منتقل کنیم. از خدا خواسته‌ام تا زمانی که زنده هستم، پیام‌آور و پیام‌دار خون شهدا باشم. شهید شدن 4 عضو از یک خانواده، اتفاق ساده‌ای نیست و ما سنگینی این خون‌ها را بر دوش خود احساس می‌کنیم.
وی درباره انگیزه حضورش در صحنه‌های مختلف انقلاب طی این سال‌ها افزود: معتقدم دوران نوجوانی، دوران بسیار حساس و تعیین کننده‌ای در سرنوشت‌ انسان‌هاست. اگر در این دوران، ذائقه‌های مذهبی و معنوی در نوجوان شکل گرفت، ترکش‌های دشمن روی اعتقادات او اثر نخواهد گذاشت.
این خواهر 4 شهید دفاع مقدس اضافه کرد: در دوران جوانی در کنار شهدا زندگی کرده‌ایم و تحت تأثیر رفتارهای آنها قرار گرفته‌ایم،‌ وقتی به یاد می‌آورم که جوان رعنایی مانند حمید که نخبه علمی و معنوی زمان خودش بود و اگر امروز حضور داشت خدا می‌داند که چقدر می‌توانست برای انقلاب مفید باشد، احساس دِین زیادی نسبت به این شهدا می‌کنم.
وی به انتخابات ریاست‌جمهوری 22 خرداد اشاره کرد و ادامه داد: حضور در انتخابات هم یکی از عرصه‌هایی است که می‌توانیم دِین خود را نسبت به انقلاب و شهدا ادا کنیم. همه ما در مسئله انتخابات باید به بیانات رهبر عزیز انقلاب تأسی کنیم و همان‌طور که ایشان تأکید دارند، فضای انتخابات باید فضایی برای هوشیاری و دلگرمی مردم و آشنایی آنها با کارکرد مسئولان نظام باشد.
بهادربیگی گفت: خواسته خانواده ایثارگران هم این است که کاندیداها حقیقتاً‌ برنامه‌های خود را صادقانه‌ اعلام کنند و بگویند که برای رسیدن به این طرح‌ها چه راه‌حلی دارند اما متأسفانه این مسئله در فضای انتخاباتی کنونی بسیار ضعیف است. فضای انتخاباتی کشور به فضای منیت‌ها و تخریب کاندیداها تبدیل شده است.
این فرهنگی ایثارگر ادامه داد: در شرایطی نیاز بود که عده‌‌ای برای دفاع از انقلاب، جانشان را فدا کنند. امثال مادر من، 4 جوان رشیدش را به جنگ فرستاد. مثل او هم در دوران جنگ کم نبودند اما خم به ابرو نیاورند. مادرم بعد از شهادت فرزند چهارمش لبخند زد که برای من تعجب آور بود. گفتم "چرا می‌خندید " گفت "برای آنکه مردم مأیوس نشوند و نگویند که اینها دلسرد و نا امید شده‌اند. ما خوشحالیم که در راه اسلام فدایی داده‌ایم و بقیه افراد خانواده هم حاضرند جانشان را برای انقلاب بدهند.
وی با اشاره به شیوه‌های تبلیغاتی برخی از کاندیداها گفت: انقلاب ما اصول و فروعی دارد. متأسفانه این روزها شاهد آن هستیم که برخی‌ها، اصول انقلاب را هدف گرفته‌اند و اصول نظام را زیر سؤال برده‌اند. دشمن 30 سال است که می‌گوید در انتخابات ایران تقلب می‌شود. حالا مطرح کردن این مسئله چه سودی برای مردم و کشور دارد.
بهادربیگی ادامه داد: این حرف دشمن ماست که از حلقوم برخی‌ها در داخل کشور بیرون می‌آید. با این حرف‌ها مردم با چه دلگرمی در صحنه حضور یابند و چه روحیه‌ای برای مردم باقی‌ می‌ماند.
وی خطاب به برخی کاندیداها اظهار داشت: مردم را ساده فرض نکنیم و شعارهای عوامفریبانه سر ندهیم و دم از مدینه فاضله‌ای نزنیم که فقط با گفتنش می‌خواهیم دهان مردم را شیرین کنیم.
این خواهر 4 شهید افزود: این تخریب‌ها واقعاً به خانواده ایثارگران برمی‌خورد. ما که لحظه‌ای از مواضع خود در دفاع از انقلاب کوتاه نیامده‌ایم و تا امروز غم این نظام را خورده‌ایم، غیر ممکن است که دست از این انقلاب برداریم اما دوست‌داریم، مردم هم بدانند که این جوان‌ها برای چه جانشان را فدا کرده‌اند.
وی افزود: حفظ آرمان‌های شهدا یک جنبه‌اش همین انتخابات و تلاش برای حضور فعالانه و انقلابی مردم در صحنه انتخابات است. ادامه دادن راه شهدا با حفظ همین ظرافت‌هاست و ما نباید اصل نظام را فراموش کنیم. این انقلاب را امام خمینی (ره) به عنوان امانت به دست ما سپرده است و ما موظفیم که آن را حفظ کنیم.
بهادربیگی با بیان اینکه در انتخابات ریاست‌جمهوری به محمود احمدی نژاد رأی خواهد داد، اظهار داشت: آقای احمدی‌نژاد خالصانه و با تمام وجود کار می‌کند. مواضع آقای احمدی‌نژاد در جهت دفاع از محرومان و مستضعفان است. البته نقدهایی هم به عملکرد ایشان وارد است اما نیت ایشان برای تحقق آرمان‌های امام(ره) و شهدا بسیار مهم و قیمتی است.
وی ادامه داد: این عزتی که ایشان در عرصه سیاست خارجی برای کشور ما به ارمغان آورده‌اند، مسئله بسیار مهمی است. یکی از دوستان ما که در امریکا زندگی می‌کند، می گوید "مردم امریکا بسیار شیفته آقای احمدی نژاد هستند و برای شجاعتی که ایشان دارد و در مقابل دنیا ایستاده است، احترام می‌گذارند.
بهادربیگی اضافه کرد: آقای احمدی‌نژاد به آنچه اعتقاد دارد عمل می‌کند و نسبت به اعتقاداتش بسیار قوی است و از آن عقب‌نشینی نمی‌کند. احمدی‌نژاد مرد عمل است و دروغ در کارش نیست. این مسئله‌ای هم که می‌گویند صحبت‌های ایشان در مجامع بین‌المللی باعث تحریک و حمله امریکا به ایران است، حرف بی‌‌اساسی است. امریکا اگر می‌خواست به ایران حمله کند در این 4 سال حمله می‌کرد. بحث اصلی اینجا است که در این 4 ساله امتیازاتی که به امریکا داده می‌شد و تعارفاتی که رد و بدل می‌شد، قطع شده و این موضوع به آقایان برخورده است.



  • کلمات کلیدی :

  • نوشته شده توسط :ستاد حمایت از دکتر محمود احمدی نژاد شهرستان تربت جام::نظرات دیگران [ نظر]

    کلیه ی حقوق این وبلاگ متعلق به نویسنده ی آن است.
    طراحی شده توسط : پایگاه خبری-تحلیلی رئیس جمهور ما