سفارش تبلیغ
صبا ویژن
: منوی اصلی :
: درباره وبلاگ :
: لوگوی وبلاگ :
: لینک دوستان :
: لوگوی دوستان :
: کل یادداشت ها :
: اشتراک خبرنامه :
10هزار شکایت مردمی به‌ خاطر خسارت، تخریب و آشوب های خیابانی

خبرگزاری فارس: جانشین فرمانده نیروی انتظامی کشور با اعلام جزئیات خسارات اخیر آشوب‌های اخیر تأکید کرد: 10 هزار مورد شکایت از سوی مردم مبنی بر فلج شدن زندگی روزمره‌شان به پلیس گزارش شده است. مردم درخواست کرده‌اند تا قاطعانه با این تجمعات برخورد کنند.


به گزارش خبرنگار اجتماعی فارس‌ سردار احمدرضا رادان گفت: متأسفانه به دلیل فراخوانی که مردم را دعوت به تجمعات غیر‌قانونی می‌کرد مردم اطلاعی نداشته و در تجمعات شرکت می‌کردند.
وی افزود: نیروی انتظامی سعی دارد صف میان معترضان و اغتشاش‌گران را با رهگذران جدا کند.
سردار رادان اظهار داشت: طی اعتراضات هفته گذشته 700 تخریب انجام شده،200 مورد آتش‌سوزی بانک، 200 مورد خودروی مردم آسیب دیده، 300 مورد اموال عمومی تخریب شده است.
سردار رادان افزود: در اعتراضات هفته گذشته‌ 400 نفر از نیروهای پلیس مجروح شدند و تا به حال 2 هزار شکایت از طرف خانواده‌های کشته‌شدگان و مصدومان حوادث انجام گرفته است.
وی گفت: شکایت‌های زیادی از سوی مردم مبنی بر فلج شدن زندگی روزمره‌شان به پلیس گزارش شده و 10 هزار مورد شکایت نیز به ما واصل شده است. مردم درخواست کرده‌اند تا قاطعانه با این تجمعات برخورد کنند.
جانشین فرمانده انتظامی کشور افزود: بدواً تأکید می‌کنم تمامی اعتراضات هفته گذشته غیر‌قانونی بوده و از امروز هیچ‌گونه تجمعی که ایراد به انتخابات باشد غیرقانونی است و پلیس قاطعانه و با قوت برخورد خواهد کرد.
سردار رادان تأکید کرد: اعتراضات باید از مجاری قانونی پیگیری شود.
وی اظهار داشت: طراحان این اعتراضات که مردم را فریب می‌دهند تحت پیگرد قانونی قرار خواهند گرفت و با آن‌ها برخورد قانونی خواهد شد.
سردار رادان گفت: نیروی انتظامی با هر تجمع غیر‌قانونی برخورد خواهد کرد.
وی اظهار داشت: بزرگ‌تر‌ها جوانان را کنترل کنند و افراد رهگذر و نظاره‌گر نیز از حضور در اطراف این تجمعات غیر‌قانونی خودداری کنند.
وی تأکید کرد: کسانی که مردم را دعوت به راهپیمایی می‌کنند باید تبعات آن را نیز به طور کامل بپذیرند.


  • کلمات کلیدی :

  • نوشته شده توسط :ستاد حمایت از دکتر محمود احمدی نژاد شهرستان تربت جام::نظرات دیگران [ نظر]

    کلیه ی حقوق این وبلاگ متعلق به نویسنده ی آن است.
    طراحی شده توسط : پایگاه خبری-تحلیلی رئیس جمهور ما