سفارش تبلیغ
صبا ویژن
: منوی اصلی :
: درباره وبلاگ :
: لوگوی وبلاگ :
: لینک دوستان :
: لوگوی دوستان :
: کل یادداشت ها :
: اشتراک خبرنامه :

یک مجله آلمانی در شماره این هفته خود طی ویژه نامه ای موضوع آشوبهای اخیر در برخی از شهرهای ایران را مورد توجه قرار داد و از نقش امریکا در شعله ور شدن آتش آشوبگری و اغتشاش در ایران پرده برداشت.

مجله شوایتس در مقاله ای تحت عنوان "ایران؛ آشوب‌ها را امریکا مدیریت می کند" که به همراه عکسی از باراک اوباما در حال سوزاندن نقشه ایران منتشر شده است ، اسنادی را در خصوص دخالت مستقیم امریکا در آشوبهای تهران و اختصاص بودجه 85 میلیون دلاری در همین رابطه منتشر کرد.

متن کامل مقاله مجله شوایتس به شرح ذیل است:

 

"آشوب ها در ایران؛ آرای مردم مورد تردید قرار گرفته اند. این مطلبی است که در همه خبرها شنیده می شود. اینکه چه چیزی و چه کسی حقیقتاً در پس آن قرار دارد، در نگاه اول قابل تشخیص نیست.

 

پیروزی قاطع احمدی‌نژاد در انتخابات برای امریکا به هیچ وجه پذیرفتنی نیست.

 

نکته اول اینکه، منابع نفتی ایران باید به مانند عراق در کنترل امریکا باشد. نکته دوم، اگر نتوان از تولید سلاح اتمی در ایران جلوگیری کرد، حداقل نباید گذاشت که این تکنولوژی در دست رهبران اسلامگرای ایران باشد. سوم اینکه، اگر رژیم دست نشانده امریکا در ایران روی کار آید، حمایت ایران از فلسطین مسکوت می ماند و بدین شکل فلسطینی ها را می توان مجبور کرد تا به خواسته های اسرائیل تن دهند.

 

ایران در صدر لیست کشورهایی است که امریکا قصد دارد آنها را به زانو در آورد. امریکایی‌ها تلاش می کنند از درون بر ایران تأثیر بگذارند. به همین دلیل اپوزیسون را به شدت حمایت می کنند. در میان این هزاران مخالف، تعدادی خلافکار حرفه ای، تعدادی دانشجو، تعدادی روزنامه نگار و تعدادی عکاس نیز حضور دارند تا رژیم ایران را در تنگنا قرار دهند. برای این کار حتی کشته (کشته شدن افراد) هم در نظر گرفته شده است تا تصویر نوعی خشونت افراطی منعکس گردد و صحنه ای کاملاً دراماتیک ارائه شود.

 

حتی بلوکه بودن اینترنت هم یک دروغ رسانه ای است چون ما در سوئیس می بینیم که افراد زیادی از ایران به سایت ما وارد می شوند.

 

اپوزیسیون به صورت سازماندهی شده و هدفمند تظاهرات هایی را طراحی می کند تا توجه جهان را برانگیزد. مدیریت مطبوعاتی در جهان در خارج از ایران است و نه در داخل آن.

 

مرکز اصلی برای سقوط تهران، در واشنگتن است، می‌خواهند شورش‌ها را در تهران سازماندهی کنند. پول به اندازه کافی هست، 85 میلیون دلار که کابینه بوش برای تغییر رژیم تصویب کرده است. بخش زیاد آن به صدای امریکا و رادیو فردا پرداخت شده تا برای فراخواندن به شورش و برنامه سازی خرج کنند.

 

سیا هم دلارهای زیادی می دهد.در دوبی،لندن و فرانکفورت کارشناسان مسائل ایران نشسته اند. در روزهای اخیر فعالیتشان بیشتر شده است و ارتباطات میان کانون های سقوط رژیم ایران به مرز انفجار رسیده است."



  • کلمات کلیدی :

  • نوشته شده توسط :ستاد حمایت از دکتر محمود احمدی نژاد شهرستان تربت جام::نظرات دیگران [ نظر]

    کلیه ی حقوق این وبلاگ متعلق به نویسنده ی آن است.
    طراحی شده توسط : پایگاه خبری-تحلیلی رئیس جمهور ما