سفارش تبلیغ
صبا ویژن
: منوی اصلی :
: درباره وبلاگ :
: لوگوی وبلاگ :
: لینک دوستان :
: لوگوی دوستان :
: کل یادداشت ها :
: اشتراک خبرنامه :
 
490 هنرمند تهران و دیگر شهرستان‌های کشور بیانیه حمایت از ریاست جمهوری دکتر احمدی نژاد را امضا کرده اند. فهرست امضا کنندگان این بیانیه همچنان در حال افزایش است.
  

به گزارش دولت یار ، 490 هنرمند تهران و دیگر شهرستان‌های کشور بیانیه حمایت از ریاست جمهوری دکتر احمدی نژاد را امضا کرده اند. فهرست امضا کنندگان این بیانیه همچنان در حال افزایش است.ادامه مطلب...


نوشته شده توسط :ستاد حمایت از دکتر محمود احمدی نژاد شهرستان تربت جام::نظرات دیگران [ نظر]

روزنامه‌نگاران و فعالان رسانه‌ای تهران با صدور بیانیه‌ای از کاندیداتوری محمود احمدی نژاد در دهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری حمایت کردند
به گزارش دولت یار ، در بیانیه اعلام حمایت روزنامه‌نگاران و خبرنگاران تهرانی از احمدی نژاد آمده است: به برکت برپایی انقلاب اسلامی و سر برکشیدن درخت تنومند آزادی و مردمسالاری، در سرزمین عزیزمان ایران، یک بار دیگر همه ما در برابر رویداد مبارک "انتخابات " قرار گرفته ایم؛ رویدادی که به واسطه آن حق شرعی و شهروندیمان یعنی مشارکت در تعیین سرنوشت خود و میهنمان ادا خواهد شد.
دهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در حالی برپا خواهد شد که دشمنان داخلی و خارجی، نخست چشم به مشارکت مردمی و دوم به "نامی " دارند که به عنوان رئیس جمهور و برگزیده ملت از صندوق های رای بیرون خواهد آمد از این رو ما جمعی از روزنامه نگاران ضمن دعوت به حضور یکپارچه همه همیهنان در عرصه انتخابات که تاکیدی به مشروعیت مردمی نظام و خنثی کننده توطئه بدخواهان است ، حمایت قاطعانه خود را از ریاست جمهوری محمود احمدی نژاد اعلام می کنیم . باورمندی به نظریه مترقی ولایت فقیه احیای آرمانهای انقلاب اسلامی منطبق با سلوک خمینی کبیر و جانشین خلف وی حضرت آیت الله خامنه ای، پاکدامنی ، شجاعت ، نشاط کاری ، عزم جدی برای سازندگی و مبارزه با فساد اقتصادی و سیاسی و ... از ویژگی هایی است که تحقق آن در باور و شخصیت و رفتار محمود احمدی نژاد ، حمایت از وی را اجتناب ناپذیر می سازد .به امید خلق حماسه ای دیگر در تاریخ پر افتخار جمهوری اسلامی در روز 22 خرداد .

ادامه مطلب...

  • کلمات کلیدی :

  • نوشته شده توسط :ستاد حمایت از دکتر محمود احمدی نژاد شهرستان تربت جام::نظرات دیگران [ نظر]

     

    حمایت جمعی از نویسندگان، شاعران و سینماگران از احمدی‌نژاد حمایت 96 هنرمند از احمدی‌نژاد جمعی از نویسندگان، شاعران و سینماگران طی بیانیه‌ای، حمایت خود را از دکتر محمود احمدی‌نژاد، نامزد ریاست جمهوری دوره دهم اعلام داشتند.

    ادامه مطلب...

  • کلمات کلیدی :

  • نوشته شده توسط :ستاد حمایت از دکتر محمود احمدی نژاد شهرستان تربت جام::نظرات دیگران [ نظر]

    کلیه ی حقوق این وبلاگ متعلق به نویسنده ی آن است.
    طراحی شده توسط : پایگاه خبری-تحلیلی رئیس جمهور ما